Om bloggen

Min blog handler om moderne marketingledelse. Det er en min forståelse og tolkning af de mekanismer der skaber en langsigtet forretningsucces og hvorlede de bør spille sammen i virksomhedens værdisystemer.

Værdisystemet er et netværk uden ender og begyndelser, men en måde at tolke hvordan alle handlinger, i og omkring virksomheden, påvirker hinanden.

Et stærkt paramter der kan påvirke værdisystemet er kommunikation, internt og eksternt. Derfor er et centralt element i denne blog, de kommunikative udfordringer der ofte spejles tydelig i, blandt andet, virksomheders markedsføring, herunder massekommunikation. Et andet stærkt element der påvirker værdisystemet er ledelsen og evnen til at udnytte forandringer til at skabe fremdrift. Ledelsen er drivkræfterne bag de strømninger der skaber identitet, værdi, brand og langsigtede kernekompetencer.

Denne blog er en samling af forskellige tanker, erfaringer og meninger, dannet med baggrund i en melange af teori og praksis. Jeg håber du vil dele mine indlæg hvis du finder dem værdifulde.

Bedste hilsner,

Mathias

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *